miercuri, 4 noiembrie 2009

Reparatie

Clientul: Aş dori să- mi reparaţi acest aparat de radio. Acum câteva zile s- a oprit brusc şi de atunci nu mai merge.
Şeful atelierului particular de reparaţii: Îl repar, desigur, dar mai întâi trebuie să plătiţi 10 yuani, taxa de demontare.
C: 10 yuani ?
Ş: L- am demontat. Mai daţi acum 20 de yuani, taxa de verificare.
C: 20 de yuani?
Ş: Toate piesele din aparat sunt bune, n- au nici un defect.
C: Atunci de ce nu merge?
Ş: Problemă de exploatare.
C: Ce problemă?
Ş: Vă rog să plătiţi 5 yuani, taxă de şcolarizare pentru exploatare.
C: Ei, alţi 5 yuani?
Ş: N- aţi pus bateriile, de aceea nu merge.
C: Mmda … MULŢUMESC!
Ş: Nu- mi mulţumiţi încă, vă rog să mai plătiţi taxa de montare.
C: Am plătit deja câteva zeci de yuani, nu- i mai plătesc şi pe- ăştia!
Ş: Atunci vă rog să vă luaţi aparatul, nici eu nu- l mai montez!
C: Bun, hai, ăştia sunt ultimii 10, nu?
Ş: Nu, mai trebuie 20, taxa pentru garanţia reparaţiei …

traducere din limba chineză şi adaptare de Maria Bălaşa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentaţi AICI

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.